Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

Υπάλληλος της καθαριότητας του Ναυπλίου ξεφτίλισε τον "παπαγάλο εργολάβο λάσπης"





Δικαιώθηκε ο στενός συνεργάτης του Χρηστάκη για τον ξεπεσμένο παπαγάλο που τους εκθέτει όλους. Φανερά πεσμένος ο "φωτεινός παντογνώστης" χρησιμοποιεί ότι ρουφιανιά του πάει στο mail για να αποδείξει τη χρησιμότητά του στο Χρηστάκη.

Μετά τη φοβερή πατάτα με το αυτοκίνητο που τελικά το φερέφωνό του ζήταγε συγγνώμη από δημότισσα γιατί φωτογράφισαν το αυτοκίνητό της (γιατί "καλή" μου ζήτησες συγγνώμη; αφού η δημότισσα ήταν παράνομη) τώρα νέα πατάτα με φωτό από αγροτικό αυτοκίνητο του δήμου που κουβαλάει σκουπίδια.
Γυναίκα που δουλεύει στην καθαριότητα τον ξεφτιλίζει λέγοντάς του ότι εγώ σήμερα κουβάλαγα κάτι ποτά κάνω εμπόριο ; θα κατηγορηθώ; Μούγγα το έμμισθο παπαγαλάκι!!
Προχωράει η κυρία και λέει ότι είμαι λίγο καιρό εδώ είμαι από το Άργος και βλέπω ότι εδώ δίνουν οι άνθρωποι και τη ψυχή του . Ξερός ο εργολάβος της λάσπης.
Όταν τη ψυχή του την έχει ξεπουλήσει τι να καταλάβει το παπαγαλάκι;;;;;;

ΥΓ: "και που είσαι μαλάκα" βάλε τα κείμενά σου στον ορθογραφικό έλεγχο γιατί έχουν βογγίξει οι φιλόλογοι από τα λάθη και εγώ δεν αντέχω να βλέπω το "νοιάζω με "ι" άντε "παντογνώστη.......

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητέ Χρηστάκη

Είμαι σίγουρος ότι μπορώ να σε κάνω Χρήστο. Το inbox μου περιμένει μήνυμά σου για συνάντηση to know us better . Δεν θα χάσεις να είσαι σίγουρος.

Αναμένοντας